Siirry pääsisältöön

Rupean erakoksi.

Mä haluisin myydä kodin, firman ja auton pois ja muuttaa johonkin bambumajaan meren rannalle ja auringon alle.

Kaikki asiat tuntuu niin kaatuvan niskaan ja velvollisuudet elämässä ahdistaa.

Ehkä pitää vaan mennä nukkumaan. Jos elämä huomenna näyttäis valosammalta..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mitä oikein haluan?

Sain taas hetkeksi aivoni off-tilaan ja unohdinkin kirjoitella päiväkirjaani. Nyt yön pikkutunneille kun taaskaan en saa unta takiasi päätin avautua sinulle. On helvetin vaikeaa tietää mitä elämältä haluaa. Toisena päivänä järki voittaa ja yritän elää nykyistä elämääni. Toisena päivänä sydämeni itkee verta kun ikävöi sinua niin. Uskon että rakkaus tulee voittamaan, mutta en tiedä millä tavalla ja koska.  Välillä mietin että lopetan tämän kaiken esittämisen, vanhempien unelman jatkamisen. Miten minun pitäisi erota? Tukahduttaa välimme ja sitten hän itse haluaa lähteä onnettomasta suhteesta pois. Vai Kerronko sen rehellisesti suoraan vai yritänkö vain edelleen etsiä itsestäni rakkautta mitä edelleenkään ei ole löytynyt? Ärsyttää kun olet vienyt sydämeni, mutta toisaalta en haluaisi antaa sitä kenellekään muulle. Sinä olet minun unelmani. Leikin joka viikko ajatuksella että voin ostaa koko kämpän itselleni ja saisin pitää tämän. Näkisin sinut heti ja 1. (Järkevä) Versio: puhuisimme asi

Mä tahdon... KAIKEN!

Pienestä asti mä oon aina tahtonut kaiken. Uuden polkupyörän, uudet rullaluistimet, miss sixtyt, kolmiraitaverkkarit yms. Mun vanhemmat ei useinkaan ostanut mulle mitään kokonaan vaan pisti mut tekemään kotitöitä että tienaisin osan rahoista kaikkeen.  Oon siitä tosi kiitollinen mun vanhemmille, mutta kun aikuistuin.... Se lähti käsistä. Olin seitsemässä työpaikassa jotta mulla oli varaa ostaa asunto, maksaa asuntolaina ja käydä ulkona joka viikonloppu. Mun kalenteri oli minuuttiaikataulutettu ja osaan vieläkin sitä ulkoa: maanantaina 8.00 -15.00 opehommia 16.30-21.30 trampoliinivoimistelun valmentamista tiistaina ja keskiviikkona samoin. torstaina 8-15.00 opehommia 16.00- 20.00 Askarelliin äitin töihin auttamaan perjantaina 8.00-14.00 opehommia ja 16.30-20.30 tramppaa lauantaina varmaan 9 tai 10-14 tramppaa usein 15-21 tms. tennispuiston respaan sit baariin ja sunnuntaina 7.45-15 tennispuiston respaan suoraan jatkoilta. Joskus tein myös promohommia parille eri firmal