Siirry pääsisältöön

Masennus

Sairastin sitä aiemmin, vuosiin se ei ole minua enää kiusannut. Tänään en päässyt sängystä ylös ennen kahta, ei vain kiinnostanut mikään. Tulit muistoihini, ikävä sinua ei ole ollut ja nyt jo toivon että lähtisit kiusaamasta minua. Pitkään olet jo hiipinyt mielessäni ja tänään muistan mitä se oli kun et lähtenytkään pois. Nyt onneksi tiedän että olet vain kylässä ja lähdet pian pois.

Päässäni on iso tunnemylläkkä, jota olen pikkuhiljaa yrittänyt purkaa ja tajuta mitä haluan elämältäni. Olen myös tajunnut että ihmiset on joskus tosi inhottavia ja alitajuntaisesti satuttaa ja repii sinua vaikka haluaisikin toiselle vain hyvää. Kuitenkin avautumisesi on tehnyt elämästäni välillä helvettiä ja tunteeni menee vuoristorataa. Onko parempi olla tällä polulla ja katsoa mitä se tuo tullessaan vai pitäisikö minun sittenkin palata edelliselle polulle ja katsoa se loppuun?

Välillä toivoisin että pystyisi näkemään tulevaisuuteen ja näin ollen päättämään mihin suuntaan sitä pitäisi mennä? Rehellinen kuitenkin olen ja kaiken olen jakanut parisuhteessani, vaikka ehkä vähän hienovaraisemmin jotten satuta sinua niin kuin minuun sattuu. Kipuilen kovin sen kanssa mitä suhteestamme puuttuu, ilman niitä tiedän kuitenkin että tuhlaan vain sinun aikaasi. Tiedän että haluat perustaa perheen ja haluat mennä naimisiin, mutta minä en tiedä mitä minä haluan.

Edellinen parisuhteeni on ollut elämäni ihanin ja kamalin, olin rakastunut sinuun palavasti ja kiitokseksi siitä revit ja raiskasit sydämeni. Suhteen intohimo oli jotain mikä näkyi meistä jo pitkälle. Kuitenkin sairastumiseni vei sinut kauas minusta ja sinusta ei ollut käsittelemään sitä vaan ajauduit pikkuhiljaa kauemmaksi ja kauemmaksi, omaan masennukseesi mitä et suostunut myöntämään. Nyt tiedän kuitenkin että olet palautunut ja parantunut, olet taas elämässä kiinni. Olet hakenut apua ja päässyt eteenpäin. Sen takia mietinkin että voisiko kahden ehjän ihmisen suhde olla taas sitä mitä se aikojen alussa oli..

Tällä hetkellä olen onnellinen että olen löytänyt niin aidon ja kiltin ihmisen vierelleni, joka ymmärtää kipuiluani ja haluaa olla kanssani. Meidän välistä vaan puuttuu se intohimo, mitä ilman en usko pärjääväni loppu elämääni. Olen yrittänyt löytää sitä, mutta vaikka kuinka yritän sitä ei löydy. Tiedän että vika on minussa, mutta jos jokin tuntuu väärältä se sitä myös on. Tiedän että olet jotain mistä moni unelmoi ja siksi mietinkin miksi minä en voi rakastaa sinua? Mikä este minun päässäni on ja mikä tämän estää? Tiedän että olen kärsinyt elämässäni jonka takia minun on vaikea heittäytyä suhteeseen ja luottaa miehiin. Ja sen uskonkin tässä olevan se suurin muuri. Minä en voi luotttaa sinuun. Tiedän kuitenkin että tahdot vain parastani, siksi olen vierelläsi.

Kunpa rakkaus olisi helpompaa.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mitä oikein haluan?

Sain taas hetkeksi aivoni off-tilaan ja unohdinkin kirjoitella päiväkirjaani. Nyt yön pikkutunneille kun taaskaan en saa unta takiasi päätin avautua sinulle. On helvetin vaikeaa tietää mitä elämältä haluaa. Toisena päivänä järki voittaa ja yritän elää nykyistä elämääni. Toisena päivänä sydämeni itkee verta kun ikävöi sinua niin. Uskon että rakkaus tulee voittamaan, mutta en tiedä millä tavalla ja koska.  Välillä mietin että lopetan tämän kaiken esittämisen, vanhempien unelman jatkamisen. Miten minun pitäisi erota? Tukahduttaa välimme ja sitten hän itse haluaa lähteä onnettomasta suhteesta pois. Vai Kerronko sen rehellisesti suoraan vai yritänkö vain edelleen etsiä itsestäni rakkautta mitä edelleenkään ei ole löytynyt? Ärsyttää kun olet vienyt sydämeni, mutta toisaalta en haluaisi antaa sitä kenellekään muulle. Sinä olet minun unelmani. Leikin joka viikko ajatuksella että voin ostaa koko kämpän itselleni ja saisin pitää tämän. Näkisin sinut heti ja 1. (Järkevä) Versio: puhuisimme asi

Mä tahdon... KAIKEN!

Pienestä asti mä oon aina tahtonut kaiken. Uuden polkupyörän, uudet rullaluistimet, miss sixtyt, kolmiraitaverkkarit yms. Mun vanhemmat ei useinkaan ostanut mulle mitään kokonaan vaan pisti mut tekemään kotitöitä että tienaisin osan rahoista kaikkeen.  Oon siitä tosi kiitollinen mun vanhemmille, mutta kun aikuistuin.... Se lähti käsistä. Olin seitsemässä työpaikassa jotta mulla oli varaa ostaa asunto, maksaa asuntolaina ja käydä ulkona joka viikonloppu. Mun kalenteri oli minuuttiaikataulutettu ja osaan vieläkin sitä ulkoa: maanantaina 8.00 -15.00 opehommia 16.30-21.30 trampoliinivoimistelun valmentamista tiistaina ja keskiviikkona samoin. torstaina 8-15.00 opehommia 16.00- 20.00 Askarelliin äitin töihin auttamaan perjantaina 8.00-14.00 opehommia ja 16.30-20.30 tramppaa lauantaina varmaan 9 tai 10-14 tramppaa usein 15-21 tms. tennispuiston respaan sit baariin ja sunnuntaina 7.45-15 tennispuiston respaan suoraan jatkoilta. Joskus tein myös promohommia parille eri firmal