Siirry pääsisältöön

Rakas joulupukki

Mua pelottaa, pelottaa yksinäisyys. Mua pelottaa elämä, mua pelottaa särkeä sydän. Mua pelottaa tulevaisuus. Mua pelottaa onkohan täällä pallolla sitä oikeaa mulle? Mua pelottaa jos jäänkin yksin. Mua pelottaa jos en koskaan osaa enää rakastaa ketään. Mua pelottaa jos en löydä ketään kenen kanssa elämäni haluan jakaa. Mua pelottaa jos en löydä sitä kenen kanssa haluan mennä naimisiin.  Mua pelottaa että jos en saa koskaan mahdollisuutta saada lapsia. Mua pelottaa.

Pelko on tervettä ja normaalia. Kunhan sille ei anna valtaa. Minä olen vahvempi kuin pelkoni. Sen opin viime vuosina. Olen helvetin vahva nainen. Olen hyvä tyttöystävä ja vielä parempi vaimo, kun sitä haluan olla ja silloin kun se toinen sen ansaitsee, minun mielestäni siis ansaitsee. Ansaitseminen vain pitää tehdä niin mikä minua miellyttää. Mutta yleensä minua miellytetään rakkaudella. Kun tunnen oloni rakastetuksi, minä rakastan ja silloin olen kultakimplale niin puolisolleni kuin ystävillekin.  Mutta kun olen kiukkuinen, olen kauhea. Onneksi se on harvoin.

Ruoskin edelleenkin itseäni yhdestä monsterihetkestäni. Syömishäiriöni oli pahimmillaan ja exäni oli syönyt jonkun purkin jääkaapista minkä olin miettinyt koko päivän että syön sen ja vain sen sinä päivänä.  Silloin pimahdin ja se edelleenkin hävettää, kauhistuttaa ja nolottaa. Mutta olin silloin sairas. Todella sairas. Vaikka monesti kysynkin äidiltä että olinko mä muka kovin sairas silloin, kun enhän mä ees mielestäni ollut.. Sitten muistelen niitä kauheimpia hetkiä ja tajuan että taisin mä olla aika sairas.

Vaikka tällä kertaa mua pelottaa hyppy taas yksinäisyyteen ja sinkkumarkkinoille joutuminen. Niin kyllä mä sitä tavallaan odotankin. Mutta haluaisin hypätä tän kaiken muun yli. Sen että edelleenkin vatvon sitä että jos tyydynkin tähän suhteeseen, mutta enhän mä voi jäädä tähän. Minun pitäisi vaan ymmärtää se ja tehdä päätös.  Tai ehkä lähinnä sanoa se päätös ääneen minkä olen tehnyt. Taas uudestaan.  En vain jaksaisi riidellä.  Ja vielä pitäisi saada se lopputarkastus tehtyä asuntoon.. On niin paljon asioita mitä pitäisi tehdä.. Mutta kai mäkin osaan ne itse tehdä ja ehkä saisin enemmän aikaiseksi kun ei olisi näin paha olla.. Tai luulen että tämä viime aikojen flegmaattisuus ja pääkipu johtuu siitä että alitajuntaisesti mulla on paha olla.. Toivottavasti.  Koska vihaan itseäni tälläisenä kun makaan vain sängyssä tai sohvalla. 

Rakas joulupukki, toivoisin joululahjaksi helpon eron ja paremman olon itselleni.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mitä oikein haluan?

Sain taas hetkeksi aivoni off-tilaan ja unohdinkin kirjoitella päiväkirjaani. Nyt yön pikkutunneille kun taaskaan en saa unta takiasi päätin avautua sinulle. On helvetin vaikeaa tietää mitä elämältä haluaa. Toisena päivänä järki voittaa ja yritän elää nykyistä elämääni. Toisena päivänä sydämeni itkee verta kun ikävöi sinua niin. Uskon että rakkaus tulee voittamaan, mutta en tiedä millä tavalla ja koska.  Välillä mietin että lopetan tämän kaiken esittämisen, vanhempien unelman jatkamisen. Miten minun pitäisi erota? Tukahduttaa välimme ja sitten hän itse haluaa lähteä onnettomasta suhteesta pois. Vai Kerronko sen rehellisesti suoraan vai yritänkö vain edelleen etsiä itsestäni rakkautta mitä edelleenkään ei ole löytynyt? Ärsyttää kun olet vienyt sydämeni, mutta toisaalta en haluaisi antaa sitä kenellekään muulle. Sinä olet minun unelmani. Leikin joka viikko ajatuksella että voin ostaa koko kämpän itselleni ja saisin pitää tämän. Näkisin sinut heti ja 1. (Järkevä) Versio: puhuisimme asi

Mä tahdon... KAIKEN!

Pienestä asti mä oon aina tahtonut kaiken. Uuden polkupyörän, uudet rullaluistimet, miss sixtyt, kolmiraitaverkkarit yms. Mun vanhemmat ei useinkaan ostanut mulle mitään kokonaan vaan pisti mut tekemään kotitöitä että tienaisin osan rahoista kaikkeen.  Oon siitä tosi kiitollinen mun vanhemmille, mutta kun aikuistuin.... Se lähti käsistä. Olin seitsemässä työpaikassa jotta mulla oli varaa ostaa asunto, maksaa asuntolaina ja käydä ulkona joka viikonloppu. Mun kalenteri oli minuuttiaikataulutettu ja osaan vieläkin sitä ulkoa: maanantaina 8.00 -15.00 opehommia 16.30-21.30 trampoliinivoimistelun valmentamista tiistaina ja keskiviikkona samoin. torstaina 8-15.00 opehommia 16.00- 20.00 Askarelliin äitin töihin auttamaan perjantaina 8.00-14.00 opehommia ja 16.30-20.30 tramppaa lauantaina varmaan 9 tai 10-14 tramppaa usein 15-21 tms. tennispuiston respaan sit baariin ja sunnuntaina 7.45-15 tennispuiston respaan suoraan jatkoilta. Joskus tein myös promohommia parille eri firmal